fredag 27. mai 2011

14 dager via mobil.


 mmmm fiskegrateng med brokoli!
 På brasseri 74 med Andrè, Cesilie og Robin. Jeg drakk herlig ismocca.

 Ole ble 22år, hadde en koselig kveld! Med hyggelige mennesker.
 Herlig søndagsfrokost.
 Åh nam, besøkte tante og fikk lunsj. Knust avokado, chips og kylling filet i marinade med honning smak!
 Tuva søte, klør fælt i tennene/tannkjøttet.
 Kjøpte ny lepomade, og må si den var bra og! Anbefales.
 softis kos med Malin min.
 Prøvde ut noe nytt og lettvindt. Ble godt. Blomkål suppe, nudler, kylling buljong, grilla kylling og brokoli.





 Lørdags kos med Andy, Joa og Robin. Flott kveld med film, is og god saker.

 Morsom og herlig film jeg virkelig anbefaler. Den var kjempe bra, så den faktisk to ganger løpet av samme dag.



 Fantastisk god sjokoladekake som Mamma lagde!


 Bra film, men kanskje litt langtråki.. Men filmen har noen kjente skuespillere, blant annet kjekkasen fra true blood som jeg ikke har tenkt å si hvem er.. Da er dere nødt til å se den først! Verdt en titt..
 Herlig marinade, som er døds god på kylling!

 Bra film, men minner kanskje litt om prison break. Men ser man bort fra det er filmen bra, underholdene og med scener hvor man får små'e sjokk.
 Åh koselig, fikk dette av Mamma her om dagen. Rosa fot skrape som gjør beina flotte og myke!

 Forferdelig iskaffe, jeg ikke synes noen skulle drukket om de til og med fikk den kastet etter seg! Var en kjempe skuffelse etter min mening.
 Morsom film, ''mannen fra hangover'' er like sprø og gal som vanlig. Herre min, lo godt flere ganger i denne filmen. Må ses!
Morsom, søt og fin film som bør ses! Likte den veldig godt, en blanding av godt og vondt, flott og ikke så flott.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar