tirsdag 10. mai 2011

To uker? I bilder.





 Dagen derpå mat! mmmm




 Kjøpt meg ny genser, lys i fargen for en gang skyld.. Fin!


 Town=bra, bør ses. Fikk ikke sett de to i midten, ''den hvite med alle bildene til høyre'' skulle være en komedie, men jeg lo ikke en gang og synes egentlig den var lang tråki, så den anbeflaer jeg adeles ikke.. Welcome to the Rileys synes jeg var veldig fint! Den bør løpes + kjøpes, i tillegg spiller jo Kristin Stewart i den og hun er jo bare herlig!


 Gutten lagde herlig mat!


 Mmm frisk og deilig helge mat!

 Koset meg på kafè med Cesilie, frappe på brasseri 74, herlig i vår sola.



 Kafè besøk, mmm iskaffe virkelig godt når sola steker.


Merker at det blir mer kafè besøk med en gang solen titter frem. Men det er jammen herlig å sitte i sola, snakke og kose seg med en is mocca mens man ser folk i sommerklær, godt humør. Man føler seg mer sosial, pluss at kanskje fregnene mine snart titter frem. Herlig at fin været kom tidligere i år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar