fredag 24. juni 2011

Helg igjen!

Første dagen i helgen er snart over. I dag har jeg hatt vaskedag, vært hos frisøren å tatt noen få striper og bølget håret.. Mia har vært på middag og kake hos meg, da ble det new moon og eclipse også! Hun hadde nemlig ikke sett de før! Hatt en kjempe koselig dag og avslutter snart dagen ved å lese en bok til jeg sovner!

Jeg baket to kaker i dag, for i morgen er det nok en bursdag i vente. Kortet er lagd og gaven er pakket inn, bare å pynte kaken og bake noen kanelboller om jeg gidder som står igjen!

Ellers har været vært utrolig dårlig i dag, så håper værgudene er snille mot oss i morgen slik at det er mulighet for å grille og kose seg!

Vil ønske alle og en hver der ute en super helg! Nyt den mens den er her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar