fredag 17. juni 2011

I morgen er dagen her!

 Nå er det bare en dag til metaltown.. Har hørt rykter om at værgudene har tenkt til å gi oss dårlig vær! Håper ryktene er feil og at sola vil skinne på sitt beste i morgen. Kan ikke engang tenke meg hvor gjørmete og vått det kan bli med masse mennesker tråkkende rundt på et jorde...

I dag har det vært fullfart. I kveld skal vi på middag til tante de flytter nemlig til Throndheim i natt! Blir rart å ikke ha de her, men da blir det nok utrolig koselig de gangene vi har mulighet til å treffes..

Ellers i dag er det jo VG lista i Oslo, i går fant jeg ut at Lissie skal dit! Jeg døde nesten.. Utrolig synd jeg ikke får muligheten til å dra, men på den andre siden slipper jeg å bli syk og kan heller kose meg med is mens jeg følger med de på tv'en hjemme. Må si jeg faktisk ble overrasket over hvor mange bra som skal opptre der i år! Blir nok en kjempe kveld med bra musikk osv.
Ønsker alle en kjempe helg + at jeg krysser fingrene for fint vær både her hjemme og i Gøteborg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar