torsdag 25. august 2011

4 dager!

 Mandag var jeg med Michelle, tittet litt i byen & spilte kort hos henne før vi spiste herlig middag!


 Kjøpte meg kjørt på bik bok.


 & flotte øredobber fra gitte's nails for you, oppe i byen (sarpsborg), selges i ulike størrelser og farger.

 Tirsdag var jeg på herlig lunsj hos Erlend & Morten.
Spiste ute i sola, deretter dro vi til byen å møtte Malin da ble det titting & vandring.
 Dette ble favoritten! Skinke med purre, paprika, cherry tomater, agurk, ruccola & avokado med salt.
 Spiste så is med mango & kanel.

 Bildet er tatt for noen helger siden! Men se så søt, han har lagt seg inni putetrekket.
 Havregrøt med rosiner, litt eplesyltetøy og kanel.
 Spist god middag med mamma på brasseri 74, med herlig kaffe latte med sjokolade & kokkos.

Skolelunsjen i går, fullkorn pasta med salat og kokt egg.
 Ellers var jeg på taco middag hos Mina & hadde det kjempe koselig!
Kvelden avsluttet jeg hos Thea, det ble litt is, herlige filmen - remember me & en gåtur i regnet.

I dag skal jeg henge opp litt klær, rydde, trene og på kveldsvakt på sykehjemmet.
Håper alle har hatt en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar