fredag 28. oktober 2011

Praksis bestått!

Onsdag 26.10 var min siste dag i praksis, og min praksis periode på psykiatrisk sykehus ble vurdert som bestått. Blir rart å komme tilbake på skolebenken, men også deilig!

Nå er det allerede helg igjen, & jeg har fri! Gleder meg til å bare nyte fridagene.
Helgen skal jeg tilbringe hos et vennepar av meg.
I dag skal vi lage middag & oreo kake til i morgen. Vi skal skjære i gresskar & se på idol.

I morgen er dagen vi endelig skal feire Halloween party for Andrè som fyller 21.
Da skal vi kle oss ut, kose oss med god mat, kaker og flott selskap!

Søndag skal vi møte et annet vennepar & sønnen som jeg ikke har sett på et par måneder.
Tror dette blir en super helg.

Vil ønske alle en helg fylt med flott selskap & latter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar